עורך דין אדי בליטשטיין

לתביעות מעל 100 אלף ש"ח חייגו

03-6427876

עורך דין אזרחי מומלץ – מה צריכים לבדוק כשמחפשים עורך דין?

עורך דין אזרחי מומלץ

עורך דין אזרחי מומלץ הוא עורך דין שסיפק בעבר שירותים משפטיים ללקוחות קודמים ולקוחות אלה היו מרוצים מהתוצאה או השירות שהם קיבלו, ומוכנים להמליץ על שירותיו של עורך הדין ללקוחות אחרים. המלצה זו יכולה להינתן בכתב או בעל פה.

לקוח פוטנציאלי שמחפש עורך דין אזרחי מומלץ יוכל להיעזר במידע במאמר זה כדי להבין למה חשוב לשים לב לפני שפונים ושוכרים שירותיו של עורך דין אזרחי כלשהו.

עורך דין אדי בליטשטיין מייצג מזה למעלה מעשור תובעים ונתבעים במסגרת תביעות אזרחיות מורכבות. צריכים ליווי משפטי מקצועי? צרו קשר עם משרדנו.

עורך דין אזרחי מומלץ הוא עורך דין עם ניסיון

אחד היתרונות ביצירת קשר עם עורך דין אזרחי עם המלצות מאחרים זו העובדה שלאותו עורך דין אזרחי ישנו ניסיון קודם בטיפול בסוגיות הרלוונטיות ללקוח המתעניין בשירותיו. עורך דין עם ניסיון הוא עורך דין שיודע מה ואיך צריכים לטעון בבית המשפט על מנת שהשופט יקבל את טענות הלקוח ויפסוק לטובתו.

ככל שלעורך דין אזרחי יש יותר ניסיון בעקבות טיפול במקרים דומים רבים, כך גוברים הסיכויים שהלקוח יוכל לנצח בבית המשפט. היתרון בניסיון רב יותר הוא הכרות עם פסיקות שופטים שונים, הכרות עם תקדימים רלוונטיים, הכרות עם הפרוצדורה המשפטית, ידע רב כיצד לחקור עדים שיתמכו בגרסת הלקוח, וכו'. אפילו הכרות קודמת עם עורכי דין שמייצגים את הצד שכנגד יכולה לסייע ללקוח משום שכך יתכן וניתן יהיה להגיע לפשרה מהירה יותר שתטיב עם הלקוח.

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אזרחי אדי בליטשטיין מסביר איך מאתרים עורך דין אזרחי מומלץ

עורך דין אזרחי מומלץ הוא עורך דין שיספק שירות טוב יותר

אין ספק שידע וניסיון משפטי חשובים מאוד לכל עורך דין על מנת שיוכל לייצג את לקוחותיו בצורה מיטבית בבית המשפט, אך עורך דין אזרחי מומלץ ידע גם לספק שירות טוב מחוץ לבית המשפט. הדבר יבוא לידי ביטוי בזמינות גבוהה ללקוחותיו (ולא יעלם מיד לאחר קבלת שכר הטרחה), מענה על שאלות של לקוחותיו, נכונות לקיים פגישות ככל שיהיה בכך צורך.

עורכי דין שמטפלים בלקוחות רבים אינם פנויים לרוב למתן מענה שוטף לכל לקוח ולכן חשוב לבדוק סוגיה זו מראש, ואף לנסות לבצע תיאום ציפיות עם עורך הדין בעניין זה לפני ששוכרים את שירותיו. אין דבר שמתסכל לקוח יותר מאשר אי זמינות עורך הדין לו שילם הלקוח כסף רב.

קבלת המלצה מחבר או מכר על עורך דין אזרחי מומלץ

אחת הדרכים הטובות ביותר לאתר עורך דין אזרחי עם המלצות היא לקבל המלצה מאדם שמכירים בפועל ששכר את שירותיו של עורך הדין בעבר ויוכל לחוות באופן אישי מה טיב השירות שהוא קיבל מאותו עורך דין. המלצה מפה לאוזן היא הטובה ביותר משום שהיא גם האמינה ביותר (אדם שקרוב אליכם לא יתן לכם המלצה על מישהו אלא אם כן הוא אכן היה מרוצה מהשירות שהוא קיבל).

באמצעות המלצה מפה לאוזן הרבה יותר פשוט לברר מה הייתה הסיבה שהחבר או המכר פנה לאותו עורך דין, כיצד התנהל ההליך, האם הלקוח הבין מה בדיוק מתרחש בהליך, האם שאלותיו או פניותיו של הלקוח נענו על ידי עורך הדין, והאם החבר או המכר היו מרוצים מהתוצאה הסופית, ואם לא, מדוע לא.

בנוסף, במקרה שאתם מקבלים המלצה מאדם שאתם מכירים הרבה יותר פשוט לברר גם מה היה גובה שכר הטרחה שגבה עורך הדין, וכך הרבה יותר פשוט להבין האם מלכתחילה אתם יכולים או צריכים לפנות לאותו עורך דין.

איתור עורך דין אזרחי מומלץ באמצעות ביקורות שנכתבו באינטרנט

דרך נוספת לאתר עורך דין אזרחי מומלץ היא באמצעות איתור ביקורות שנכתבו על אותו עורך דין באינטרנט. עורך דין אזרחי עם המלצות יזכה לביקורות רבות שנכתבו לאורך זמן רב. כלומר, עורך הדין פעיל במשך תקופה ארוכה וזוכה להמלצות מלקוחות שונים לאורך תקופה זו.

ביקורות רבות באינטרנט שנכתבו בפרק זמן קצר יכולות להעיד על כך שלא בהכרח מדובר בביקורות אותנטיות או לחלופין שעורך הדין טיפל בתיקים רבים בפרק זמן קצר והלקוחות החליטו לשבח את פעילותו של עורך הדין.

את הביקורות ניתן למצוא במספר אפיקים. ראשית, אפשר לקרוא ביקורות בגוגל:

עורך דין אזרחי מומלץ
עורך דין אזרחי מומלץ אדי בליטשטיין – ביקורות בגוגל

אפשרות נוספת למצוא עורך דין אזרחי מומלץ היא באמצעות קריאת ביקורות בפייסבוק:

המלצה על משרד עורכי דין אדי בליטשטיין
המלצה בפייסבוק על עורך דין אזרחי מומלץ אדי בליטשטיין

תקראו ביקורת אלה בעיון רב משום שייתכן שתמצאו בהן תשובה על אחת מהשאלות שלכם ביחס לעורך הדין שבכוונתכם לפנות אליו.

עורך דין אזרחי מומלץ הוא לרוב עורך דין שזכה לפרסומים רבים

עורך דין אזרחי מומלץ זוכה, לרוב, לסיקורים רבים בתקשורת לאור הצלחותיו בבתי המשפט או כתיבת מאמרים משפטיים בנושאים אקטואליים ומעניינים. אתרי תקשורת מובילים לא נוטים לכתוב על עורכי דין ללא הצלחות בבתי המשפט.

ככל שתמצאו יותר פרסומים על עורך הדין שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו באתרי תקשורת מוכרים כך תקבלו אינדיקציה טובה יותר האם אכן זהו עורך דין אזרחי מומלץ או לא.

חפשו בעיקר כתבות או מאמרים על תיקים שנוהלו בערכאות משפטיות גבוהות (לדוגמה בית משפט עליון או בית המשפט המחוזי). ככל שמדובר בערכאה משפטית גבוהה יותר כך התיק מורכב יותר וקשה יותר לניצחון.

ראו דוגמאות לכתבות על הצלחותיו של עורך דין אזרחי מומלץ אדי בליטשטיין כאן, וכאן. דוגמאות לכתבות רבות נוספות תוכלו למצוא כאן.

האם עורך דין אזרחי מומלץ הוא גם עורך דין זול?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של לקוחות המחפשים עורך דין היא ההתמקדות בגובה שכר הטרחה. לרוב לקוחות מחפשים עורך דין זול, כלומר עורך דין שגובה שכר טרחה בסכום נמוך או שעובד על אחוזים/על בסיס הצלחה בלבד.

עורך דין אזרחי מומלץ שצבר ניסיון וזכה להצלחות רבות בבתי המשפט לעולם לא יהיה עורך דין זול. הידע והניסיון שנצברו לאורך השנים מוכיחים את עצמם ומצדיקים תשלום שכר טרחה שלעיתים נראה ללקוחות כגבוה. תשאלו את עצמכם האם בנסיבות דומות הייתם פונים לרופא הכי זול או שהייתם מעדיפים לפנות לרופא עם ניסיון שנחשב לטוב בתחומו. רוב האנשים יעדיפו ידע וניסיון שיאפשרו להגדיל את סיכויי ההצלחה מאפשר עורך דין זול.

דבר נוסף שאתם צריכים לחשוב עליו הוא האם עורך דין אזרחי מומלץ יסכים לקבל לטיפולו תיק על בסיס אחוזים/הצלחה בלבד? לקוחות מצפים מעורך הדין לעבוד ללא תשלום בפועל במשך תקופה ארוכה (לרוב מעל שנה). האם אתם הייתם מסכימים לעבוד במשך תקופה ארוכה ללא תשלום? התשובה היא כמובן שלא. אם עורך דין הסכים לקבל תיק מורכב לטיפולו על בסיס הצלחה/אחוזים בלבד, יתכן שמדובר בעורך דין מתחיל שמעוניין לצבור ניסיון על חשבון הלקוח. כלל לא בטוח שאותו עורך דין יודע מה ואיך צריכים לעשות על מנת לזכות בתביעה. האם זהו עורך הדין שתרצו שיטפל במקרה שלכם? האם כך אתם מצפים לנצח? גם כאן התשובה לרוב היא שלילית.

עורך דין אדי בליטשטיין
מחפשים עורך דין אזרחי מומלץ? צרו קשר עם עורך דין אדי בליטשטיין

לסיכום – מציאת עורך דין אזרחי מומלץ היא לא תמיד משימה פשוטה

מציאת עורך דין אזרחי מומלץ מצריכה ביצוע בדיקות על ידי הלקוח הפוטנציאלי. הלקוח יכול לנסות לאתר המלצות מפה לאוזן או המלצות שנכתבו באינטרנט. אותו לקוח יכול גם לנסות לאתר את הפרסומים שבוצעו ביחס לאותו עורך דין באתרי תקשורת מובילים כדי להבין האם אכן מדובר בעורך דין מנוסה שזכה להצלחות בבתי המשפט בתיקים תקדימיים או בתיקים שבהם הייתה הצלחה יוצאת דופן בסוגיה שמעניינת את הציבור.

הטעות הגדולה ביותר היא לבחור עורך דין זול. זול וטוב לרוב לא הולכים ביחד. כפי שלא תבחרו רופא זול אלא רופא טוב, כך אתם צריכים להתייחס לעורך הדין שבכוונתכם לבחור.

שאלות נפוצות

  • איך מוצאים עורך דין אזרחי מומלץ?

    הדרך הטובה ביותר היא באמצעות המלצה ממישהו שאתם מכירים וסומכים עליו ששכר בפועל שירותיו של עורך דין אזרחי והיה מרוצה מהשירות והתוצאה.
    אפשרויות נוספות הן איתור עורך דין באמצעות האינטרנט בדגש על משרד עורכי דין שיש לו הרבה מאוד ביקורות חיוביות בגוגל ופייסבוק.

  • האם כל עורך דין יכול לטפל בכל סוגיה משפטית?

    לא.
    לרוב עורכי דין מתמקדמים בתחום עיסוק עיקרי או במספר מצומצם מאוד של תחומי עיסוק, בהם הם עוסקים באופן קבוע וצוברים שנות התמחות.
    עורך דין פלילי ברובם המוחלט של המקרים לא יהיה עורך דין אזרחי מומלץ.

  • כמה עולה עורך דין אזרחי מומלץ?

    גובה שכר טרחת עורך דין משתנה בהתאם למורכבות הסוגיה ודחיפות הטיפול. ככל שהסוגיה מורכבת יותר וצריכים לפעול באופן דחוף יותר כך גובה שכר הטרחה יהיה גבוה יותר. אין מחירון אחיד.

  • מה זה עורך דין אזרחי?

    עורך דין אזרחי הוא עורך דין שמטפל בסוגיות במשפט האזרחי ולא במשפט הפלילי. דוגמאות למשפט אזרחי: סכסוכים כספיים, תביעות ייצוגיות, תביעות נזיקיות, דיני עבודה, דיני משפחה, ועוד תחומים רבים מאוד.

.

רוצים לקבל בחינם עדכונים בנושא זה? סיכום פסקי דין? מדריכים משפטיים? הזינו כתובת מייל תקינה

פניה לעו"ד אדי בליטשטיין

עורך דין אדי בליטשטיין מטפל בתביעות מעל 100 אלף ש"ח בלבד

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אדי בליטשטיין
משרדנו עוסק בייצוג תובעים ונתבעים במסגרת תביעות מורכבות בסכומים העולים על 100 אלף ש"ח בלבד. למשרדנו מעל 12 שנות ניסיון והצלחות מוכחות בייצוג תובעים ונתבעים בבתי המשפט. המלצות רבות מלקוחות קודמים ופרסומים בתקשורת על התיקים שאנו מנהלים תוכלו לקרוא בתחתית העמוד. עורך דין אדי בליטשטיין דובר את השפות עברית, אנגלית ורוסית.
0 +
מעל 12 שנות ניסיון והצלחות מוכחות
0 +
מעל 750 לקוחות מרוצים
% 0
מאה אחוז יחס אישי לכל לקוח
המלצות מלקוחות קודמים
כותבים עלינו בתקשורת
וידאו משפטי
מידע רלוונטי נוסף

משרדנו מטפל בתביעות מעל 100 אלף ש"ח בלבד. ליצירת קשר עם לעורך דין אדי בליטשטיין חייגו 03-6427876

לפני שאתם עוזבים...

רוצים לדעת כיצד לנסח נכון כתב תביעה? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעביר אתכם למדריך מקיף ללא תשלום

אנחנו לא שולחים פרסומות וניתן לבצע הסרה בכל שלב