עורך דין אדי בליטשטיין

לתביעות מעל 100 אלף ש"ח חייגו

03-6427876

עורך דין טוב או עורך דין מומלץ – כיצד מאתרים כזה בימינו?

עורך דין טוב - עורך דין מומלץ

האם ידעתם שמדינת ישראל מחזיקה בשיא עולמי ויש בה את מספר עורכי הדין הגדול ביותר בעולם ביחס לכלל האוכלוסיה? נכון להיום ישנם יותר מ-80,000 עורכי דין בישראל, מה שאומר שיש היום בערך עורך דין אחד על כל 126 תושבים במדינה. במצב כזה עולה השאלה מיהו עורך דין טוב או עורך דין מומלץ, וכיצד מאתרים עורך דין טוב או עורך דין מומלץ?

עורך דין אדי בליטשטיין מייצג מזה למעלה מעשור תובעים ונתבעים בתביעות מורכבות. צריכים ליווי משפטי מקצועי? צרו קשר עם משרדנו.

חלקכם קוראים שורות אלה ואומרים לעצמכם "לי אין בעיה למצוא עורך דין טוב או עורך דין מומלץ, יש לי לפחות אחד כזה במשפחה". זה אולי נכון, אך אתם תופתעו לגלות שמדי חודש אנשים מחפשים בגוגל עשרות חיפושים עבור המונחים: "עורך דין מומלץ", "עורך דין טוב", "עורך דין הכי טוב בארץ", "עורך דין אזרחי מומלץ", ועוד מונחים רבים אחרים.

הנה מספר נתונים על החיפושים בגוגל:

עורך דין טוב - עורך דין מומלץ
עורך דין טוב - עורך דין מומלץ

אז בואו ניגש לתכל'ס ונראה כיצד מאתרים עורך דין טוב או עורך דין מומלץ.

האם יש דבר כזה עורך דין טוב עבור כולם?

לפני שאתם מתחילים לחפש עורך דין טוב או עורך דין מומלץ חשוב להבין ש"טוב" או "מומלץ" אלה מושגים יחסיים. יתכן שמה שנחשב ל"טוב" או "מומלץ" עבור אדם אחד לא בהכרח יחשב ל"טוב" או "מומלץ" עבור אדם אחר. עורך דין טוב בנושא משפטי אחד לא בהכרח נחשב לעורך דין טוב בנושא משפטי אחר. אדם שזקוק לשירותיו של עורך דין פלילי לא ישכור שירותיו של עורך דין אזרחי טוב, כי עורך דין כזה לא "טוב" לסוגיה הספציפית הזאת.

מסיבה זו עליכם להבין תחילה שישנם תחומי משפט שונים המטופלים על ידי עורכי דין שונים. אין עורך דין אחד בישראל שעוסק בכל תחומי המשפט האפשריים, ואם נתקלתם בעורך דין שמציג את עצמו ככזה, הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. בדך כלל כל עורך דין מתמקד במספר תחומי עיסוק ומקדיש את זמנו לטיפול בתיקים באותם תחומי התמחות. במשרדי עורכי דין גדולים ישנן מחלקות שונות, אשר מנוהלות על ידי עורכי דין שונים, ושם ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של עורכי דין שונים העוסקים בתחומים שונים.

לאחר שהבנתם שחשוב למקד את חיפוש עבור עורך דין טוב על פי נושא הבעיה שלכם ניתן לעבור הלאה ולהבין מה צריכים לבדוק טרם שכירת שירותיו של עורך דין וכיצד עושים זאת בפועל.

האם ותק של עורך דין זו אינדיקציה להיותו עורך דין טוב?

ישנה הנחה בקרב הציבור שעורך דין ותיק הוא בהכרח עורך דין טוב או עורך דין מומלץ. זאת אומרת שעורך דין עם ותק של שלושים שנים בהכרח טוב יותר מעורך דין עם ותק של 5 שנים? מניסיון אישי אני יכול לומר לכם שבחלק גדול מהמקרים אין שום קשר בין היותו של עורך דין בעל ותק רב לבין היותו עורך דין טוב או מומלץ.

כעורך דין עם ותק למעלה מעשור הזדמן לי רבות להתמודד עם עורכי דין ותיקים וצעירים ממני. עורכי דין ותיקים התגלו לעיתים כבלתי מיומנים בעליל ולעומת זאת עורכי דין צעירים הפתיעו לעיתים לטובה. מסיבה זו אני יכול לומר לכם בביטחון מלא שוותק לא מעיד בהכרח על טיב עורך הדין, ומשכך, אני ממליץ להתמקד בפרמטרים אחרים שיתנו לכם אינדיקציה טובה יותר.

האם גודל המשרד מעיד על טיבו של עורך הדין?

גם גודלו של משרד עורך הדין או מספר עורכי הדין המועסקים במשרד אינם בהכרח אינדיקציה לטיבו של עורך דין מסוים. משרדי נחשב למשרד "קטן", יחד עם זאת, אני מגיש הרבה בקשות לאישור תובענות ייצוגיות כנגד חברות בינלאומיות או ישראליות גדולות. חברות אלה שוכרות את שירותיהם של המשרדים הגדולים והמוכרים ביותר בארץ כדי להגן עליהן בבתי המשפט. האם לדעתכם זה הוביל לניצחונן של החברות בבית המשפט? ממש לא!

אתם יכולים לקרוא את הסיקורים בתקשורת על הצלחותי במסגרת תביעות ייצוגיות ותביעות אחרות נגד גופים גדולים ששכרו את משרדי עורכי הדין הגדולים והמוכרים בארץ. כתבות אלה על הצלחותי מדברות בעד עצמן.

עורך דין טוב נמדד על פי תוצאות (אך לא רק)

בשורה התחתונה מצופה מעורך דין להשיג עבור הלקוח שלו את התוצאה הטובה ביותר האפשרית בבית המשפט. אם אתם מחפשים עורך דין טוב בנושא תביעת לשון הרע בדקו האם עורך הדין שבכוונתכם לפנות אליו עוסק בתחום זה (את זה ניתן לבדוק בקלות על ידי כניסה לאתר האינטרנט של עורך הדין ולראות באיזה תחומי משפט מטפל משרדו) ולאילו תוצאות הוא הגיע בעבר. למי שיש גישה למאגרים משפטיים כמו "נבו" יוכל לעשות חיפוש וסינון לפי שמו של עורך הדין ונושא התביעה. למי שאין גישה למאגרים משפטיים יוכל לחפש את שמו של עורך הדין בגוגל ולנסות לאתר תיקים שבהם עורך הדין טיפל בעבר.

לא מצאתם מידע בגוגל? זה לא אומר שעורך הדין הוא לא עורך דין טוב אלא פשוט שהתיקים של אותו עורך דין לא סוקרו על ידי התקשורת. במצב כזה אתם יכולים להתקשר לעורך דין ולומר לו שאתם שוקלים לשכור את שירותיו אך אתם מבקשים לקבל מספר פסקי דין בתיקים דומים לתיק שלכם, בהם טיפל אותו עורך דין. כך תוכלו לקרוא את פסקי הדין ולגלות האם עורך דין אכן הגיע לתוצאות טובות עבור לקוחותיו.

אם אתם מחפשים עורך דין תביעות ייצוגיות הדבר אפילו פשוט יותר. כל בקשה לאישור תובענה ייצוגית מתפרסמת בפנקס תובענות ייצוגיות. תוכלו לסנן בפנקס זה את שמו של עורך הדין ולגלות כמה הליכים ייצוגיים הוא הגיש ובאיזה נושאים. באמצעות אתר נט המשפט תוכלו גם לגלות את פסקי הדין בתיקים אלה.

עורך דין טוב - עורך דין מומלץ

עורך דין טוב הוא עורך דין שנותן גם יחס אישי ללקוח

תופעה שלא ניתן להתעלם ממנה היא שלאחר שהלקוח שילם את שכר טרחת עורך הדין הוא מתקשה ליצור קשר עם עורך הדין, עורך דין לא חוזר אל הלקוח גם אם הלקוח משאיר הודעות, ולעיתים עורך הדין גם מזניח את הטיפול בלקוח. אני מניח שתסכימו איתי שקשה להתייחס לעורך דין כזה כאל עורך דין טוב או עורך דין מומלץ.

על מנת למנוע מצבים מסוג זה נסו לבצע תיאום ציפיות עם עורך הדין שבכוונתכם לשכור, ובדקו האם הוא יכול לעמוד בציפיות שלכם. לדוגמה: לא ניתן לצפות מעורך דין להיות זמין עבורכם 24/7 אבל בהחלט ניתן לסכם שעורך הדין יחזור אליכם תוך X ימים, לכל המאוחר באמצעות דוא"ל או שיחת טלפון. זיכרו, עורך דין אינו רובוט ואתם בוודאי שלא תהיו הלקוחות היחידים שלו. יחד עם זאת, ציפיית הלקוח לקבל שירות הולם היא בהחלט ציפייה סבירה ועל עורכי הדין להשתדל להעניק גם שירות טוב.

עורך דין הכי טוב בארץ הוא עורך הדין היקר ביותר

קביעה זו היא קביעה גורפת ולא נכונה. אין ספק שעבור שירותיו של עורך דין טוב תשלמו יותר (ולעיתים הרבה יותר) ביחס לעורך דין פחות טוב. יחד עם זאת, חשוב להבין שגובה שכר הטרחה שגובה עורך הדין אינו אינדיקציה חד משמעית לטיב עורך הדין או יכולתיו המשפטיות.

"עורך דין הכי טוב בארץ" היא אמירה בעייתית בפני עצמה כי צריכים להבין האם בוחנים עורך דין אזרחי הכי טוב בארץ, עורך דין לדיני עבודה הכי טוב בארץ, עורך דין פלילי הכי טוב בארץ, עורך דין תביעות ייצוגיות הכי טוב בארץ, וכו'. יתרה מזאת, למיטב ידיעתי אין מדד הקובע מיהו עורך דין הכי טוב בארץ אך ישנם גופים הבודקים מיהם עורכי הדין או המשרדים המובילים בתחומם.

עורך דין מומלץ על ידי אנשים רבים הוא כנראה גם עורך דין איכותי

אין ספק שניסיונם של לקוחות קודמים עם עורך הדין שבכוונתכם לשכור עשויה להיות אינדיקציה טובה כדי לבדוק האם מדובר בעורך דין טוב. חשוב כמובן לוודא שההמלצה מתייחסת לאותו תחום עיסוק או סוגיה הרלוונטית אליכם משום שכפי שהסברתי קודם לכן, עורך דין טוב בתחום אחד לא בהכרח טוב בתחום אחר.

כיום קל מאוד לבדוק אם עורך דין כלשהו הוא עורך דין מומלץ. לדוגמה: אם תקישו את שמי בגוגל תקבלו את התוצאה הבאה:

עורך דין טוב - עורך דין מומלץ
עורך דין אזרחי אדי בליטשטיין

אם תלחצו על הביקורות תגיעו לדף זה:

אתם מוזמנים לגלול ולקרוא את הביקורות (ואם אתם נמנים על לקוחות העבר שלי או אם אתם קוראים קבועים של המאמרים שאני מפרסם, אתם גם מוזמנים להשאיר ביקורת חיובית).

אפשרות נוספת לבדוק אם עורך דין כלשהו הוא עורך דין מומלץ היא לקרוא את הביקורות בדף הפייסבוק של המשרד:

עורך דין טוב - עורך דין מומלץ
עורך דין אדי בליטשטיין – עורך דין מומלץ

מטבע הדברים, אם יש לכם אפשרות לשוחח עם הממליץ באופן אישי – עשו זאת. בצורה זו תוכלו לשאול שאלות נוספות בסוגיות שאולי לא באו לידי ביטוי בהמלצה הכתובה.

מקווה שמאמר זה סייע לכם להבין כיצד ניתן לאתר עורך דין טוב עורך דין מומלץ.

שאלות נפוצות בעניין עורך דין טוב או עורך דין מומלץ

  • מי נחשב להיות עורך דין טוב?

    עורך דין טוב הוא עורך דין שמצליח להגיע לתוצאות טובות בבית המשפט, וגם מספק ללקוחותיו שירות טוב (ישנם עורכי דין שאמנם מצליחים להגיע לתוצאות טובות בבתי המשפט אך מתעלמים מהלקוחות, לא עונים לטלפונים, וכו').

  • איך מאתרים עורך דין מומלץ?

    אחת הדרכים היא לבדוק בין המכרים שלכם האם מישהו קיבל שירות משפטי מעורך דין בסוגיה הדומה לסוגיה הרלוונטית אליכם. אם כן, תוכלו לשאול האם אותו מכר היה מרוצה מהתוצאה והשירות שהוא קיבל מעורך הדין.

    אפשרות נוספת היא לחפש המלצות באינטרנט. ניתן למצוא בקלות מידע על מרבית עורכי הדין בארץ, ולקרוא בגוגל או בפייסבוק את המשובים הטובים (או הרעים) שהם קיבלו מלקוחות קודמים.

  • האם קיים עורך דין טוב שמטפל בכל הסוגיות המשפטיות?

    עולם המשפט הוא תחום רחב היקף. לא סביר שיש עורך דין אחד, טוב ככל שיהיה, הבקיא בכל הדקויות המשפטיות בכל הסוגיות האפשריות. אם נתקלתם בעורך דין שמציג את עצמו ככזה, הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

  • מה לעשות אם שכרתי שירותיו של עורך דין מומלץ ואני לא מרוצה ממנו?

    תחילה, צריכים להבין שזה קורה. לא תמיד יש חיבור טוב בין כל עורכי הדין לבין כל הלקוחות.
    צריכים לנסות להגיע להסכמות בעניין הפסקת שירותיו של עורך הדין ובעניין תשלום שכר הטרחה.
    אם לא מצליחים להגיע להסכמות לעיתים אין מנוס אלא לפנות לערכאות משפטיות. בכל מקרה, לקוח המרגיש שעורך דינו לא מייצג אותו נאמנה צריך לפנות בהקדם האפשרי ולשכור שירותיו של עורך דין אחר. החלפת עורך דין עשויה לעלות ללקוח עוד כסף, אך בטווח הארוך יתכן שהדבר יוביל לתוצאה טובה יותר במשפט.

.

רוצים לקבל בחינם עדכונים בנושא זה? סיכום פסקי דין? מדריכים משפטיים? הזינו כתובת מייל תקינה

פניה לעו"ד אדי בליטשטיין

עורך דין אדי בליטשטיין מטפל בתביעות מעל 100 אלף ש"ח בלבד

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אדי בליטשטיין
משרדנו עוסק בייצוג תובעים ונתבעים במסגרת תביעות מורכבות בסכומים העולים על 100 אלף ש"ח בלבד. למשרדנו מעל 12 שנות ניסיון והצלחות מוכחות בייצוג תובעים ונתבעים בבתי המשפט. המלצות רבות מלקוחות קודמים ופרסומים בתקשורת על התיקים שאנו מנהלים תוכלו לקרוא בתחתית העמוד. עורך דין אדי בליטשטיין דובר את השפות עברית, אנגלית ורוסית.
0 +
מעל 12 שנות ניסיון והצלחות מוכחות
0 +
מעל 750 לקוחות מרוצים
% 0
מאה אחוז יחס אישי לכל לקוח
המלצות מלקוחות קודמים
כותבים עלינו בתקשורת
מידע רלוונטי נוסף

משרדנו מטפל בתביעות מעל 100 אלף ש"ח בלבד. ליצירת קשר עם לעורך דין אדי בליטשטיין חייגו 03-6427876

לפני שאתם עוזבים...

רוצים לדעת כיצד לנסח נכון כתב תביעה? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעביר אתכם למדריך מקיף ללא תשלום

אנחנו לא שולחים פרסומות וניתן לבצע הסרה בכל שלב