עורך דין אדי בליטשטיין

עורך דין לענייני כספים בראשון לציון

ייצוג תובעים ונתבעים בענייני כספים

עורך דין לענייני כספים אדי בליטשטיין מטפל בתביעות כספיות מעל 100 אלף ש"ח בלבד

עורך דין לענייני כספים
עורך דין לענייני כספים אדי בליטשטיין

כיצד עורך דין לענייני כספים יכול לסייע לכם?

ניהול משא ומתן לפני הגשת תביעה

עורך דין לענייני כספים המנוסה בתחומו יודע שהחכמה היא לא "לרוץ" לבית המשפט משום שהדבר יהיה כרוך בהשקעת זמן וכספים רבים מצד הלקוח, אלא לנסות ולפתור את המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט. בצורה זו הלקוח עשוי לקבל את מה שהוא רוצה בפרק זמן קצר יותר ולא להשקיע כספים רבים בתשלום שכר טרחת עורך דין. משא ומתן שכזה עשוי להתחיל בשליחת מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, ניהול פגישות מול עורך דין לענייני כספים מטעם הצד שכנגד, ויכול אף להגיע למצב שבו הצדדים מגיעים להסכמות לפנות להליכי גישור או בוררות במקום פניה לבית המשפט.

יחד עם זאת, ישנם גם מצבים לא מעטים בהם הצד שכנגד לא יהיה מעוניין לשתף פעולה עם עורך דין לענייני כספים מטעמכם ובמקרה שכזה לא יהיה מנוס מהגשת תביעה כספית או תביעה אזרחית בהקדם האפשרי לצורך השבת הכספים וקבלת פיצויים בגין הנזקים שנגרמו לכם (נזק כספי וגם נזק לא ממוני, כגון עוגמת נפש).

הגשת תביעה לבית המשפט

כדי לנצח בתביעה חייבים להסתייע בשירותיו של עורך דין לענייני כספים בקיא ומנוסה מאוד בייצוג תובעים או נתבעים במחלוקות כספיות. בעניין זה אין חכמות או קיצורי דרך. ככל שעורך הדין שלכם מנוסה יותר כך סיכויי ההצלחה שלכם לפתור את המחלוקת הכספית שלכם לשביעות רצונכם, גבוהים יותר. ומצד שני, ככל שתבחרו לפנות לעורך דין זול וחסר ניסיון, אתם תגלו בהמשך שהתוצאה שאליה הגעתם רחוקה מאוד מהתוצאה שרציתם (וייתכן מאוד שאפילו תפסידו בתביעה).

עוד לפני הגשת כתב תביעה או כתב הגנה בפועל, עורך דין לענייני כספים יפגש איתכם לצורך תכנון אסטרטגיית פעולה נכונה. כבר בשלב זה חשוב לעבור על כל המסמכים שיש ברשותכם, הקלטות של שיחות, תכתובות וואטסאפ/דוא"ל/SMS וכו', כדי להבין אילו נתונים פועלים לטובתכם, ולא פחות חשוב, אילו נתונים פועלים לרעתכם. במצבים אלה חשוב להתחיל לחשוב כיצד מתגברים על הקשיים, ובכל מקרה אסור להתעלם מקשיים אלה ולהגיד "יהיה בסדר".

בנוסף, עורך דין לענייני כספים יבחן מי עשויים להיות עדים רלוונטיים או האם יש צורך בהגשת חוות דעת מומחה. במקרים אלה יתכן שיהיה כדאי להחתים את העדים על תצהירים רלוונטיים או לקבל חוות דעת מומחה עוד לפני הגשת כתב תביעה או כתב הגנה לתיק. מסמכים אלה עשויים לסייע מאוד בהשגת המטרה.

כחלק מהאסטרטגיה עורך דין לענייני כספים עשוי להציע לאיזה בית משפט כדאי להגיש את התביעה. לדוגמה בית משפט השלום בתל אביב עמוס הרבה יותר לעומת בית משפט השלום בראשון לציון או בית משפט השלום באשקלון. אם ישנה חשיבות לנהל את התביעה במהרה עדיף להימנע מהגשת התביעה בבית המשפט בתל אביב.

בתור עורך דין לענייני כספים מנוסה, המייצג את לקוחותיו מזה למעלה מעשור, עורך דין אדי בליטשטיין ייצג במרבית בתי המשפט הפרוסים ברחבי הארץ, והופיע בפני שופטים רבים מאוד. הכרות עם שופטים רבים, לרבות הכרות עם פסיקותיהם, התנהגותם בדיונים ועל מה הם שמים דגש בתביעות המתנהלות בפניהם, מאפשרת לעורך דין אדי בליטשטיין לנווט את התיקים המנוהלים במשרדנו בצורה נכונה וטובה יותר.

מה לעשות לפני שיוצרים קשר עם עורך דין לענייני כספים?

1. לוודא שיש לכם תיעודים של הכספים שהעברתם או של הנזק שנגרם לכם – הדבר הבסיסי ביותר שצריכים להוכיח בכל תביעה כספית הוא שהעברתם כספים לצד שאותו אתם רוצים לתבוע או שנגרם לכם נזק כספי. אם בכוונתכם להגיש תביעה בעניינים אלה כדאי לוודא שאכן יש לכם תיעודים המוכיחים זאת.

2. הגשת תלונה במשטרה – ככל שמדובר במקרה הונאה ומרמה במסגרתו נלקחו מכם כספים במרמה כדאי להגיש תלונה במשטרת ישראל. משטרת ישראל תנהל חקירה במישור הפלילי ואתם תמשיכו לפעול במישור האזרחי כדי לקבל את כספכם בחזרה ופיצוייים בגין הנזקים שנגרמו לכם. הגשת תלונה במשטרה לא תזיק לניהול תביעה כספית בבית המשפט.

3. ודאו שאתם יכולים לשאת בעלויות הכספיות הנדרשות לניהול תביעה כספית מורכבת – עוד לפני שאתם יוצרים קשר עם עורך דין לענייני כספים אתם צריכים לקחת בחשבון שניהול הליכים משפטיים מורכבים כרוך בהשקעת לא מעט כספים מצד הלקוח (שכר טרחת עורך דין, אגרת בית משפט, חוות דעת אם יש בכך צורך, עלויות זימון עדים אם יש בכך צורך, וכן, הוצאות נוספות שעשויות לצוץ לאורך ההליך).

אם הנזק שנגרם לכם נמוך מ-100 אלף ש"ח יתכן שיהיה קושי מסוים לנהל תביעה באמצעות עורך דין לענייני כספים משום שגובה ההוצאות לא בהכרח יצדיק את סכום הפיצוי שבית המשפט עשוי לפסוק לכם בסוף ההליך.

לעומת זאת, אם סכום הנזק שנגרם לכם עולה על 100 אלף שקלים, וככל שסכום הנזק גבוה יותר, השקעת כספים בניהול ההליך בעלת סיכויים גבוהים הרבה יותר להצדיק את עצמה במסגרת פסק הדין, וזאת במיוחד אם התיק ינוהל על ידי עורך דין לענייני כספים מנוסה.

יצירת קשר עם עורך דין לענייני כספים
יצירת קשר עם עורך דין לענייני כספים

מה לא לעשות לפני שמתייעצים עם עורך דין לענייני כספים?

לאחר שהתברר לכם שישנה מחלוקת בענייני כספים, בסכומים גבוהים, מומלץ לא להפגש ללא נוכחות עורך דין לענייני כספים עם הצד שכנגד כדי לנסות להגיע להסכמות.

פגישות מסוג זה פותחות פתח לקשיים משמעותיים בעתיד בעת ניהול התביעה. לדוגמה: עשויים להקליט אתכם ללא ידיעתכם ואתם עשויים לומר משהו שעשוי להשתמע כתומך בטענות הצד שכנגד.

יתרה מזאת, יתכן שישכנעו אתכם לחתום על מסמכים כלשהם, והכל בתירוץ שאם תחתמו כספכם יוחזר לכם. חמור מכך, מסמכים אלה עשויים לכלול הסכמות בדבר ויתור על תביעות עתידיות. חתימה על מסמך שכזה עשויה למנוע מכם להגיש ולנהל תביעה בבית המשפט, ובמקרה כזה יתכן שגם עורך דין לענייני כספים לא יוכל לסייע לכם.

המלצות שקיבלנו מלקוחות המשרד

כותבים עלינו בתקשורת

באילו מקרים עורך דין לענייני כספים יכול לסייע?

עורך דין לענייני כספים אדי בליטשטיין מייצג תובעים ונתבעים בקשת רחבה מאוד של נושאים הקשורים לענייני כספים, כגון תביעות כספיות (בסכומים העולים על מאה אלף שקלים בלבד), סכסוכים עסקיים בנושא כספים, סכסוכים משפחתיים בנושא כספים, מחלוקות כספיות בין אנשים פרטיים, מחלוקות כספיות בין אנשים פרטים וחברות, ועוד.

משרדנו מייצג בענייני כספים בכל הערכאות המשפטיות, למעט בית משפט לתביעות קטנות.

מדוע לקוחות רבים שוכרים את שירותיו של עו”ד אדי בליטשטיין

יצירת קשר עם עו"ד אדי בליטשטיין

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין לענייני כספים אדי בליטשטיין

שאלות נפוצות בעניין טיפולו של עורך דין לענייני כספים

לא.

ברוב המוחלט של המקרים, שכר הטרחה משולם מראש.

לרוב תביעות אלה מתנהלות יותר משנה אחת. ככל שסכום התביעה גבוה יותר כך לנתבע יש אינטרס "למשוך" את התביעה כמה שיותר זמן.

גובה שכר הטרחה משתנה ממקרה למקרה, בהתאם למורכבות המקרה וסיכויי ההצלחה (גם בהתאם לראיות שיש בידי הנפגע).

צריכים להבין שהליך משפטי הוא נושא מאוד מורכב שלא תמיד תלוי בעבודת עורך הדין. לדוגמה: עורך דין לענייני כספים יכול לבצע את עבודתו בצורה משולמת אבל דווקא הלקוח יעיד בצורה גרועה וימוטט את התיק.

יתרה מזאת, צריכים לקחת בחשבון ששופטים לא נוטים לפסוק כמעט באף מקרה 100% ממה שנדרש בכתב התביעה משום שלפחות חלק מטענות ההגנה עשויות להתקבל.

מסיבה זו קשה מאוד עד בלתי אפשרי להתחייב ל-100% תוצאה חיובית, ואם נתקלתם בעורך דין שמבטיח זאת הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה, ובמקרים כאלה תדרשו לקבל את ההתחייבות בכתב (קיימת סבירות גבוהה שלאחר דרישה שכזו עורך הדין יחליט לחזור בו מהתחייבותו).

מאמרים אחרונים שנכתבו על ידי עורך דין אדי בליטשטיין

גולשים דירגו את המאמר:

5 / 5. 39

No votes so far! Be the first to rate this post.

לפני שאתם עוזבים...

רוצים לדעת כיצד לנסח נכון כתב תביעה? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעביר אתכם למדריך מקיף ללא תשלום

אנחנו לא שולחים פרסומות וניתן לבצע הסרה בכל שלב