עורך דין אדי בליטשטיין

עורך דין הונאה ומרמה בראשון לציון

ייצוג תובעים ונתבעים במקרי הונאה ומרמה

משרדנו מטפל בהונאות בסכום העולה על 100 אלף ש"ח בלבד וייצג בהצלחה תובעים רבים אשר "נעקצו" על ידי רמאים ונוכלים

עורך דין הונאה ומרמה
עורך דין הונאה ומרמה אדי בליטשטיין

כיצד עורך דין הונאה ומרמה יכול לסייע לכם?

מקרי הונאה ומרמה נפוצים מאוד בימינו משום שהעבריינים יודעים שרשויות החוק עמוסות מאוד, כך שגם אם העבריינים יתפסו על ידי משטרת ישראל הם צפויים לעונשים קלים באופן יחסי, במסגרת הסדרי טיעון (וגם אם מדובר במקרה הונאה משמעותי – הם ישבו בכלא פרק זמן קצר יחסית).

תמריץ נוסף של אותם עבריינים הוא הרווח העצום לו הם צפויים אם ההונאה שלהם תצא לפועל. במקרים אלה כדאי ליצור קשר בהקדם האפשרי עם עורך דין הונאה שיבחן את המקרה ויגיש נגד העבריינים תביעה כספית או תביעה אזרחית בהקדם האפשרי לצורך השבת הכספים או הרכוש שהוצא במרמה מהנפגעים.

במקרים רבים העבריינים נרתעים יותר מתביעות המוגשות על ידי עורך דין הונאה ומרמה לעומת כתבי אישום המוגשים על ידי הפרקליטות משום שנטל ההוכחה במסגרת הליך אזרחי נמוך הרבה יותר מנטל ההוכחה במסגרת ההליך הפלילי, ולכן הרבה יותר פשוט להוכיח את מקרי ההונאה בבית משפט אזרחי, ולזכות בפיצוי כספי משמעותי.

במסגרת תביעה נגד עבריינים שביצעו הונאות ומעשי מרמה לא נדרש רק החזר של הרכוש או הכספים שנגזלו בניגוד לדין, אלא גם פיצוי הולם בגין נזק לא ממוני, כגון עוגמת נפש.

משרדנו ייצג תובעים רבים במקרי הונאה ומרמה ולקוחותינו זכו להצלחות רבות בבתי המשפט.

מה לעשות לפני שיוצרים קשר עם עורך דין הונאה ומרמה?

1. לוודא שיש לכם תיעודים של הכספים או הרכוש שהעברתם – מעשי הונאה רבים מבוססים על שכנוע הקורבן להעביר כספים או רכוש. עורך דין הונאה לא יוכל לסייע לכם אם אין לכם אישורים/מסמכים המעידים שאכן היו לכם כספים או רכוש שהעברתם לנוכל שהונה אתכם.

2. לוודא שיש ברשותכם תיעודים בדבר מסמכים שנחתמו עם הנוכל או התכתבויות/הקלטות שיחות איתו – עורך דין הונאה ירצה לבחון מה קרה לפני שהעברתם לנוכל כספים או רכוש. במקרים אלה חשוב מאוד לבחון את ההתכתבויות ביניכם לבין הנוכל או הסכמים שנחתמו. בין היתר חשוב מאוד לבחון איזה מצגי שווא הוצגו לכם על מנת "להוציא" מכם את הכספים או הרכוש במרמה.

כמו כן, חשוב לשמור על תיעודים בדבר פניות לנוכל לאחר שנודע לכם על ההונאה. התכתבויות בכתב או הקלטות שיחות לאחר שלב זה עשויות לסייע גם כן.

3. הגשת תלונה במשטרה – משטרת ישראל (היחידה הארצית לחקירות הונאה) לא בהכרח תסייע לכם אך לצורך הגשת התביעה כדאי מאוד לקבל אישור בגין הגשת תלונה למשטרת ישראל. אם לא תעשו זאת עשויה לעלות התהייה במסגרת התביעה מדוע לא עשיתם פעולה פשוטה זו ולא אפשרתם למשטרת ישראל לבצע את עבודתה.

4. הונאה מסוג זיוף חתימה או התחזות – אם מדובר בהונאה מסוג זיוף חתימה נסו להשיג את המסמכים המזוייפים. יתכן שיהיה צורך לבצע בדיקת גרפולוג על מנת להראות בבית המשפט שלא מדובר בחתימה שלכם.

אם מדובר בהתחזות – חשוב להבין בפני מי התחזה הנוכל ומה ניסה להשיג.

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין הונאות בראשון לציון - עורך דין אדי בליטשטיין

מה לא לעשות לפני שמתייעצים עם עורך דין הונאה ומרמה

לאחר שהתברר לכם שנפלתם קורבן למקרה הונאה או "עוקץ" בשום פנים ואופן אל תנסו להפגש עם הנוכל או הנוכלים כדי לנסות לשכנע אותם להחזיר לכם את כספכם או הרכוש שנגזל מכם.

מעבר לעובדה שהדבר עשוי להיות כרוך באלימות כלפיכם (נוכלים שנתפסים מרגישים לעיתים שאין להם מה להפסיד), הנוכלים עשויים לדובב אתכם ולגרום לכם לומר משהו שאתם לא מתכוונים אליו או משהו שאינו נכון. אל תופתעו אם הפגישה איתכם תוסרט או לפחות תוקלט.

יתרה מזאת, יתכן שישכנעו אתכם לחתום על מסמכים נוספים, והכל בתירוץ שאם תחתמו כספכם או הרכוש שלכם יוחזר לכם. מסמכים אלה עשויים לכלול הסכמות בדבר ויתור על תביעות עתידיות או הסכמה מצידכם לכך שלא התרחש שום מעשה הונאה.

אם תסכימו לחתום על מסמכים שכאלה יתכן שגם עורך דין הונאה מנוסה מאוד לא יוכל לסייע לכם.

המלצות שקיבלנו מלקוחות המשרד

כותבים עלינו בתקשורת

כיצד עורך דין הונאה ומרמה יפעל כדי לסייע לכם?

1. תחילה עורך דין הונאה ומרמה יקיים אתכם פגישה ראשונית על מנת להבין האם המקרה שלכם מוכן להגשת תביעה. אם המקרה אינו בשל להגשת תביעה עורך דין הונאה ינחה אתכם מה צריכים לעשות כדי להשלים את החוסרים. הדבר עשוי לכלול הקלטת שיחות נוספות עם הנוכל/ים על מנת לדובב אותם ולקבל מהם הודאה בדבר מידע נחוץ.

לעיתים יהיה צורך בשכירת שירותיו של חוקר פרטי על מנת לאתר פרטים או מידע נוסף.

2. אם המקרה בשל להגשת תביעה, עורך דין הונאה ינסח טיוטה של כתב תביעה הכולל את טענותיכם, לרבות הסעדים שאתם דורשים מבית המשפט. הטיוטה תועבר לעיונכם ואישורכם לפני הגשתה לבית המשפט.

בהתאם למקרה הספציפי יתכן שעוד לפני הגשת כתב תביעה עורך דין הונאה ומרמה יציע לשקול לשלוח מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. מהניסיון הרב שנצבר במשרדנו, נוכלים שעוסקים במקרי הונאה אינם מתרשמים ממכתבי התראה ולרוב הם לא זוכים להתייחסות. יחד עם זאת, לעיתים בכל זאת כדאי לשקול את שליחתם.

3. ייצוג בדיונים לרבות חקירת הנוכל בבית המשפט במסגרת דיון הוכחות.

מדוע נפגעי מקרי הונאה שוכרים את שירותיו של עו”ד אדי בליטשטיין

יצירת קשר עם עו"ד אדי בליטשטיין

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין הונאה ומרמה - עורך דין אדי בליטשטיין

שאלות נפוצות בעניין טיפולו של עורך דין הונאה בנוכלים

לא.

שכר הטרחה במקרים אלה משולם מראש.

לרוב תביעות בגין הונאה ומרמה מתנהלות יותר משנה אחת. נוכלים יעשו כל מה שניתן על מנת להימנע מקבלת פסק דין נגדם.

במקרים אחרים התביעה יכולה להמשך זמן קצר מאוד (חודשים ספורים). מקרים אלה צריכים להדאיג במיוחד משום שאם הנוכל אינו מתגונן כנראה שהוא כבר העביר את כל רכושו לגורמים אחרים וגם אם ינתן נגדו פסק דין יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להפרע ממנו.

גובה שכר הטרחה משתנה  ממקרה למקרה, בהתאם למורכבות המקרה וסיכויי ההצלחה (בהתאם לראיות שיש בידי הנפגע).

במקרים אלה פונים להליכי הוצאה לפועל.

מאמרים אחרונים שנכתבו על ידי עורך דין אדי בליטשטיין

גולשים דירגו את המאמר:

5 / 5. 57

No votes so far! Be the first to rate this post.

לפני שאתם עוזבים...

רוצים לדעת כיצד לנסח נכון כתב תביעה? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעביר אתכם למדריך מקיף ללא תשלום

אנחנו לא שולחים פרסומות וניתן לבצע הסרה בכל שלב