עורך דין אדי בליטשטיין

עורך דין חוזים בראשון לציון

עורך דין חוזים לייצוג תובעים ונתבעים וניסוח חוזים

עורך דין אדי בליטשטיין הוא עורך דין חוזים מנוסה מאוד, אשר במשך השנים סיפק שירותים משפטיים לאינספור לקוחות בסוגיות הרלוונטיות לתחום דיני חוזים. 

צרו קשר עכשיו ונסייע גם לכם לפתור את הבעיה המשפטית שלכם בדיני חוזים

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אדי בליטשטיין

המלצות שקיבלנו מלקוחות המשרד

מהם דיני חוזים וכיצד עורך דין חוזים יכול לסייע?

דיני חוזים הם שורה של חוקים העוסקים בסוגיות חוזיות. דוגמה לחוקים שנוגעים באופן ישיר לסוגיית דיני חוזים:

חוקים אלה מתייחסים באופן ישיר אך כללי לסוגיית דיני חוזים, כך שלא תמצאו בחוקים אלה התייחסות ספציפית לכל נושא ונושא.

מלבד חוקים אלה ישנם חוקים רבים נוספים הנוגעים באופן עקיף לדיני חוזים, כמו לדוגמה: 

  • חוק השכירות והשאילה, תשל"א – 1971; 
  • חוק  המקרקעין, תשכ"ט – 1969, ועוד חוקים רבים.

קיומם של חוקים רבים הרלוונטיים לסוגיית דיני חוזים ממחיש את הצורך בשכירת שירותיו של עורך דין חוזים הבקיא בחקיקה הרלוונטית, אשר ידע לטפל בבעיה המשפטית שלכם בצורה הנכונה ביותר.

 מעוניינים שעורך דין אדי בליטשטיין – עורך דין חוזים יסייע לכם לפתור את הבעיה המשפטית בה נתקלתם? צרו איתנו קשר עכשיו.

יש להתייעץ עם עורך דין חוזים טרם חתימה על חוזה

דיני חוזים רלוונטיים מאוד בחייו של כל אזרח במדינת ישראל, ולכן אין זה מפתיע שסכסוכים רבים בהם מייצג עו"ד חוזים אכן נוגעים באופן ישיר או עקיף לחוזים או הסכמים שונים.

על מנת לצמצם את הסיכוי שגם המקרה שלכם יסתבך ויתגלגל לפתחו של בית המשפט (ובכך יעלה לכם כסף רב ובזבוז זמן רב לבירור המחלוקת משום שבתי המשפט פועלים בצורה איטית להחריד) מומלץ מאוד להיוועץ עם עו"ד חוזים על מנת שיחווה את דעתו על החוזה שבכוונתכם לחתום, ובמידת הצורך ינחה אתכם מה יש לשנות בחוזה על מנת להבטיח את הזכויות המשפטיות שלכם.

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין חוזים אדי בליטשטיין

מלאו את פרטיכם – עו"ד חוזים יחזור אליכם​

יצירת קשר עם עורך דין חוזים

כשיוצרים קשר עם עו"ד חוזים חשוב מאוד לפרט את הבעיה בצורה מדויקת ומבלי להסתיר פרטים. במקרים מסוימים לקוחות שפונים לעורך דין חוזים חוששים מסיבות כאלה ואחרות לפרט את הבעיה באופן מלא או להציג את כל הנתונים הרלוונטיים משום שהם חוששים שהייעוץ המשפטי שהם יקבלו לא יפתור את הבעיה המשפטית שלהם, אך בהתנהלות זו אותם לקוחות פוגעים בעצמם.

ברגע שלקוח פונה לעורך דין בסוגייה הרלוונטית לדיני חוזים (ובכל סוגיה משפטית אחרת), על עורך הדין לדעת את כל הפרטים הנוגעים לסוגיה על מנת לספק ייעוץ משפטי מלא ומדויק ככל הניתן. הסתרת נתונים עלולה להוביל לכך שהייעוץ המשפטי שתקבלו לא יסייע לכם, ואף עשוי להוביל לתוצאה שתפגע בכם.

מסיבה זו בעת שיחה ראשונית עם עורך דין חוזים או בעת פגישה במשרדו של עורך דין חוזים נסו לחשוב על כל הנתונים העובדתיים אשר עשויים להיות רלוונטיים לבעיה המשפטית שלכם, ולהציג אותם לעורך הדין. במידה ויש לכם מסמכים או הקלטות אשר עשויים להיות רלוונטיים לבעיה שלכם, הציגו גם אותם

חוזה יכול להיות בכתב וגם בעל פה

סוגיה משמעותית שאנשים רבים כלל אינם מודעים אליה היא העובדה שניתן לכרות חוזה גם בעל פה ולא רק בכתב. כלומר, יתכן מצב בו שני אנשים יסכימו על משהו בעל פה, על מנת שהדבר יחשב לחוזה אשר יחייב את הצדדים. אם אחד הצדדים לא יקיים את ההתחייבות הדבר עשוי להוביל לתביעה שכנגדו.

הקושי במקרים אלה מתעורר כאשר אין עדים או ראיות אחרות המעידות על כריתת החוזה (לדוגמה: הקלטת שיחה). יחד עם זאת, אין זה אומר שאם אין ראיות לכריתת החוזה יש לוותר. במקרים אלה עו"ד חוזים יכול לסייע לכם להוכיח את טענותיכם.

מלאו את פרטיכם – עו"ד חוזים יחזור אליכם​

זה מה שעליכם לעשות לפני יצירת קשר עם עורך דין חוזים

אם יש לכם חוזה בכתב קראו אותו מתחילתו ועד סופו. יתכן שהפיתרון לבעיה המשפטית שלכם מצוי באחד מסעיפי החוזה, וייתכן שקריאתו של החוזה מתחילתו ועד סופו תחסוך לכם תשלום שכר טרחה עבור עורך דין חוזים.

אם הפיתרון לא נמצא באחד מסעיפי החוזה אספו את כל המסמכים הרלוונטיים לבעיה המשפטית (החוזה עצמו, נספחים לחוזה, התכתבויות עם הגורמים הרלוונטיים לבעיה המשפטית, הקלטות שיחות, תמונות וכל דבר אחר שעשוי להיות רלוונטי).

אם הבעיה המשפטית שלכם מתייחסת להסכם שנכרת בעל פה נסו להזכר האם היו עדים שנכחו בעת כריתת החוזה בעל פה, האם יש ראיות אחרות המעידות לקיומו של חוזה, בדקו האם אתם או הצד שכנגד התחלתם לבצע את ההתחייבויות מכוח החוזה, ואם כן, בדקו האם ניתן לאתר ראיות המעידות על תחילת קיומן של ההתחייבויות (לדוגמה: אם סוכם בעל פה על ביצוע רכישת מוצר כלשהו תמורת תשלום – בדקו האם יש לכם אסמכתא על ביצוע התשלום).

לאחר שאספתם את כל המידע הרלוונטי צרו קשר עם עורך דין חוזים ותאמו איתו פגישה. בניגוד לדעה הרווחת, לא ניתן לדון בצורה רצינית בבעיה משפטית מורכבת בשיחה טלפונית בלבד. כאשר אתם מתקשרים לעורך דין חוזים אתם לא יודעים היכן בדיוק הוא נמצא, מה בדיוק הוא עושה, האם הוא קשוב אליכם או לא, וכו'. אם אתם רוצים לקבל ייעוץ משפטי שישרת אתכם תקבעו פגישה ותגיעו אליה עם כל הנתונים הרלוונטיים.

עורך דין חוזים מנוסה מאוד

עורך דין אדי בליטשטיין עוסק מזה שנים רבות, ובהצלחה רבה, בייצוג תובעים ונתבעים בסוגיות הרלוונטיות לדיני חוזים (המלצות מטעם לקוחות קודמים תוכלו לקרוא בתחילת עמוד זה).

משרדנו מלווה צדדים לחוזה טרם חתימה על חוזים משמעותיים בחייהם, ואף מספק ליווי משפטי במצבים בהם מתעוררת בעיה לאחר חתימה על חוזה במגוון רב של סוגיות בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי.
 
טרם מתן ייעוץ ללקוח עורך דין אדי בליטשטיין מקפיד על קבלת כל הפרטים הרלוונטיים לבעיה המשפטית, בחינת הנושא בפן המשפטי תוך הסתייעות בחקיקה או הפסיקה הרלוונטית, ורק לאחר מכן נותן את חוות דעתו על הבעיה המשפטית. התנהלות זו נועדה להבטיח קבלת שירות משפטי מהמעלה הראשונה שיסייע ללקוח להבין מהן האפשרויות העומדות בפניו טרם חתימת החוזה או אחריו, כיצד עליו לנהוג אם וככל שתתעורר בעיה משפטית כלשהי, ומהן ההשלכות האפשריות לשינויים או הפרות של החוזה על ידי אחד מהצדדים.
 
מטרתו של עורך דין אדי בליטשטיין היא שהלקוח יצא מהמשרד מצויד בכלים הרלוונטיים והנכונים ביותר על מנת להתמודד עם הבעיה המשפטית בעצמו (ככל שיבחר בכך) או שידע שהסוגיה או הבעיה שבה הוא נתקל מטופלת על ידי עורך דין חוזים מנוסה.
עורך דין חוזים
עורך דין חוזים אדי בליטשטיין

שאלות נפוצות בעניין עורך דין חוזים

לא, עורך דין חוזים עוסק בכל הקשור לדיני חוזים, וזה כולל, בין היתר, ניסוח חוזים או ייצוג תובעים או נתבעים בבתי משפט במחלוקות הרלוונטיות לחוזים.

עלות השירות תלוי בסוגיה ובמורכבות שלה.

ככל שמדובר בחוזה העוסק בסוגיה או בסכום כספי משמעותי, כדאי מאוד להתייעץ עם עורך דין מנוסה באותה סוגיה.

חתימה על חוזה מבלי להבין את המשמעות המשפטית שלו עשויה לעלות לכם הרבה יותר כסף בעתיד.

בדרך כלל לא פחות מ-1000 ש"ח בתוספת מע"מ (אם יש מסמכים רבים שצריך לקרוא אותם לצורך הפגישה, העלות יכולה להיות גבוהה הרבה יותר).

לרוב, הפגישה מוגבלת עד שעה.

גולשים דירגו את המאמר:

5 / 5. 96

No votes so far! Be the first to rate this post.

לפני שאתם עוזבים...

רוצים לדעת כיצד לנסח נכון כתב תביעה? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעביר אתכם למדריך מקיף ללא תשלום

אנחנו לא שולחים פרסומות וניתן לבצע הסרה בכל שלב