עורך דין אדי בליטשטיין

עורך דין אזרחי בראשון לציון

עורך דין אדי בליטשטיין הוא עורך דין אזרחי בעל ניסיון עשיר הכולל טיפול במאות תיקים במגוון רב מאוד של סוגיות במשפט אזרחי – מסחרי.

עורך דין אזרחי אדי בליטשטיין מייצג תובעים ונתבעים בתביעות כספיות – אזרחיות מורכבות במיוחד. משרדנו מייצג לקוחות פרטיים ועסקיים (לרבות חברות קטנות וגדולות).

שוקלים להגיש תביעה אזרחית? צריכים להתגונן מפני תביעה אזרחית שהוגשה נגדכם? צריכים לפתור בעיה משפטית מורכבת בתחום המשפט האזרחי? צרו קשר ונסייע גם לכם

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אזרחי אדי בליטשטיין

המלצות שקיבלנו מלקוחות המשרד

כיצד עורך דין אזרחי יכול לסייע לכם?

משפט אזרחי – מסחרי הוא שם כולל למספר רב מאוד של תחומי משפט. לדוגמה: דיני חוזים, לשון הרע, פגיעה בפרטיות, דיני הגנת הצרכן, דיני תיירות ותעופה, סכסוכי שכנים, דיני נזיקין, ועוד תחומי משפט רבים נוספים. ניתן לומר באופן כוללני שכל תחום משפטי שאינו נכלל בגדר המשפט הפלילי הוא חלק מהמשפט האזרחי – מסחרי.

עורך דין אזרחי מספק שירותים משפטיים הן לאנשים פרטיים והן לעסקים קטנים או גדולים, הן לתובעים והן לנתבעים. למעשה עורך דין אזרחי יוכל לסייע לכם בקשת רחבה מאוד של בעיות משפטיות.

טיפול במגוון רחב של סוגיות משפטיות מחייב התמחות מיוחדת בתחומים אלה, התעדכנות קבועה בחידושי החקיקה אשר עשויים להיות קריטיים לצורך פיתרון בעיה משפטית, וכן, התעדכנות קבועה בחידושי הפסיקה אשר עשויים לפרש, להרחיב או לצמצם את הוראות החוק.

אם נתקלתם בבעיה משפטית באחד מתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, ואתם רוצים לפתור את הבעיה במקצועיות ובמהירות, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לעורך דין אדי בליטשטיין.

השאירו פרטים - עורך דין אזרחי יחזור אליכם

כיצד אני יכול לדעת איזה עורך אזרחי מומלץ?

כפי שאתם בוודאי יודעים, בארצנו ישנם עורכי דין רבים מאוד, אז כיצד תדעו למי לפנות? למי יש את הידע הנחוץ במשפט האזרחי – מסחרי ומי מתמחה בתחומים אחרים?

על מנת שלא תבזבזו את זמנכם וכספכם לחינם בבחירת עורך דין שאינו מתאים לבעיה המשפטית שלכם, אתם יכולים לעשות את הבדיקות הבאות:

1. האם עורך הדין שאליו בכוונתכם לפנות כתב מאמרים משפטיים בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, ובמיוחד בתחום הרלוונטי לבעיה המשפטית שלכם?

2. האם אותו עורך דין אזרחי בעל המלצות מאנשים אחרים? אם אתם מכירים מישהו שקיבל שירותים משפטיים מאותו עורך דין אזרחי אליו בכוונתכם לפנות תוכלו לבקש מאותו אדם לספר לכם האם הוא מרוצה או לא, האם הכל היה לשביעות רצונו או שהיו "קשיים" לאורך הטיפול המשפטי?

3. בעידן האינטרנט מספיק לבצע חיפוש בגוגל הכולל את שמו של עורך הדין, ותוכלו לגלות הרבה פרטים רלוונטיים נוספים על אותו עורך דין אזרחי אליו אתם מעוניינים לפנות, לרבות תיקים משפטיים שהוא ניהל בסוגיות דומות בבתי המשפט או מחוץ לבתי המשפט.

4. אם הגעתם לפגישה במשרדו של עורך דין אזרחי אתם יכולים וצריכים לשאול שאלות שיעזרו לכם להבין האם אותו עורך דין הוא המתאים ביותר לטיפול בבעיה שלכם.

5. לא בוחרים עורך דין אזרחי מומלץ בהתאם לגובה שכר הטרחה שהוא גובה. שירותים משפטיים עולים לא מעט כסף. אם אתם מחפשים עורך דין לפי מחיר זול, כנראה שלא תגיעו לעו"ד אזרחי – מסחרי מומלץ. זכרו – מה שזול עכשיו עשוי לעלות בהמשך ביוקר.

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אזרחי מומלץ אדי בליטשטיין

השאירו פרטים - עורך דין אזרחי יחזור אליכם

הגשת תביעה אזרחית - כספית

בחלק גדול מהמקרים תאלצו להגיש תביעה אזרחית – כספית על מנת לפתור בעיה בתחום המשפט האזרחי – מסחרי. לצורך כך יש להסתייע בשירותיו של עורך דין אזרחי אשר בקיא בתחום הרלוונטי לבעיה שלכם.

ניהול תביעה אזרחית – כספית אינו דבר פשוט, במיוחד כאשר מדובר בתביעה במסגרתה נדרש פיצוי גבוה. תביעה כזאת מצריכה השקעת כספים וזמן רבים מאוד כדי להגדיל את סיכויי הצלחתה. רק עורך דין אזרחי מנוסה יוכל לסייע לכם להגיע לתוצאה המשפטית הרצויה.

לפני הגשת תביעה אזרחית – כספית מומלץ מאוד להתעכב על איסוף נתונים וראיות. ברוב המקרים אם תרצו להוסיף ראיה או נתון עובדתי רלוונטי נוסף לכתב התביעה תאלצו להגיש בקשה לתיקון כתב התביעה. בקשה שכזו עשויה להדחות, אך גם אם כן תתקבל, אתם צפויים לשלם לצד שכנגד הוצאות משפט.

שאלות נפוצות בעניין עורך דין אזרחי

עורך דין אזרחי יכול לסייע במגוון סוגיות הרלוונטיות למשפט האזרחי, לרבות ייצוג תובעים ונתבעים בבית המשפט.

גובה שכר הטרחה משתנה מסוגיה לסוגיה, ותלוי בעיקר במורכבות המקרה ומספר השעות שצריכים להשקיע כדי לטפל בו.

עורכי דין אינם רשאים לייצג בבית משפט לתביעות קטנות ללא קבלת היתר מראש מבית משפט זה. ההיתר ניתן במקרים חריגים בלבד.

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אזרחי אדי בליטשטיין

עורך דין אדי בליטשטיין - עורך דין אזרחי מנוסה מאוד

עורך דין אדי בליטשטיין מייצג מזה שנים רבות תובעים ונתבעים בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי. ניסיונו הרב של עורך דין אדי בליטשטיין סייע ללקוחותיו לנהל ולנצח תביעות אזרחיות – כספיות מורכבות במיוחד, לרבות תביעות ייצוגיות.

לקוחותיו של עורך דין אדי בליטשטיין מפרסמים עליו באופן קבוע המלצות חמות באינטרנט וברשתות החברתיות, את חלקן תוכלו לקרוא בתחילת עמוד זה.

רוצים שעורך דין אדי בליטשטיין יסייע גם לכם בסוגיה אזרחית – מסחרית? צרו איתנו קשר עכשיו.

עורך דין אזרחי
עורך דין אזרחי אדי בליטשטיין

גולשים דירגו את המאמר:

5 / 5. 98

No votes so far! Be the first to rate this post.

לפני שאתם עוזבים...

רוצים לדעת כיצד לנסח נכון כתב תביעה? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעביר אתכם למדריך מקיף ללא תשלום

אנחנו לא שולחים פרסומות וניתן לבצע הסרה בכל שלב