עורך דין אדי בליטשטיין

עורך דין תביעות כספיות בראשון לציון

משרדנו עוסק בייצוג תובעים ונתבעים במסגרת תביעות כספיות – אזרחיות מורכבות

פגעו בכם? אל תוותרו על הפיצוי הכספי שמגיע לכם, וצרו קשר עכשיו עם עורך דין אדי בליטשטיין

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין אדי בליטשטיין

שאלות נפוצות בעניין עורך דין תביעות

לא.

במרבית המקרים שכר טרחתו של עורך דין תביעות משולם מראש.

גם עורך דין תביעות מעולה לא יכול לטפל בתביעה משפטית בכל נושא. תמיד כדאי לבדוק שעורך הדין אליו אתם מתכוונים לפנות בקיא בנושא הרלוונטי לתביעה שלכם.

כן. יתכן מאוד שאם בית המשפט נמצא במרחק רב מאוד ממשרדו של עורך הדין, הדבר יבוא לידי ביטוי בדרישת שכר טרחה גבוה יותר.

המלצות שקיבלנו מלקוחות המשרד

כיצד עורך דין תביעות אזרחיות או כספיות יכול לסייע לכם?

אם נגרם לכם נזק כספי בסכום משמעותי, ולא הצלחתם לפתור בעצמכם את הבעיה, כנראה שלא יהיה מנוס מהגשת תביעה אזרחית או כספית. כאן עורך דין תביעות אזרחיות או כספיות נכנס לתמונה.

עורך דין תביעות הוא עורך דין אשר עוסק בעיקר בליטיגציה (הופעה) בבתי המשפט. ישנם הרבה עורכי דין אך לא כולם הם עורכי דין אשר עוסקים בייצוג תובעים ונתבעים בבתי משפט, ולכן חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תביעות אשר בקיא בכל החקיקה והפסיקה הרלוונטית על מנת לנהל את התביעה שלכם ולמקסם את סיכויי ההצלחה.

עורך דין אדי בליטשטיין הוא עורך דין תביעות מנוסה מאוד, אשר לאורך השנים ייצג תובעים ונתבעים בתביעות אזרחיות וכספיות מורכבות במיוחד אשר הגיעו למיליוני שקלים רבים. כלי התקשורת המובילים בישראל מסקרים באופן קבוע ובהרחבה את התביעות המטופלות במשרדנו, ולקוחותינו הקודמים ממליצים עלינו באופן קבוע (ראו לדוגמה המלצות בתחילת עמוד זה).

האם עורך דין תביעות תמיד ימליץ לכם למהר ולהגיש תביעה?

לרוב, עורך דין תביעות לא ימליץ לכם להגיש תביעה אזרחית או כספית במהירות (למעט במקרים חריגים שמצריכים סעד מיידי) וזאת משום שיש להתייחס לתביעה כמעין "סטארטאפ" שיש לבנות אותו נכון.

תחילה צריכים לאסוף את כל הראיות המתאימות ולוודא שיש מספיק נתונים אשר יכולים לתמוך בטענות התביעה. לעיתים שלב איסוף הראיות יכול לארוך שבועות ולעיתים אף חודשים.

זיכרו – קל להגיש תביעה כספית לבית המשפט אך קשה מאוד לזכות בתביעה ללא נתונים או ראיות. יתרה מזאת, בקשה לתיקון כתב תביעה עשויה להדחות או להוביל לחיובו של התובע בהוצאות משפט משמעותיות מאוד. חשוב לעבוד נכון!

עורך דין אדי בליטשטיין
עורך דין תביעות אדי בליטשטיין

השאירו פרטים – עורך דין תביעות יחזור אליכם

עורך דין תביעות יכול לסייע גם כשצריכים להתגונן מפני תביעה

הגנה מפני תביעה יכולה להיות דבר מורכב מאוד, במיוחד כאשר כתב תביעה שקיבלתם נוסח בצורה נכונה על ידי עורך דין תביעות מנוסה. אין זה אומר שצריכים להתייאש ולשלם לתובע את מה שהוא דורש. ההיפך הוא הנכון.

בשיטת המשפט הנהוגה בארצנו נטל ההוכחה מוטל על התובע. כלומר, על התובע להוכיח בפועל את טענותיו, תוך כדי שימוש בראיות קבילות. גם במצבים בהם התובע אכן מתאר בצורה נכונה בכתב התביעה את המקרה, ואכן מגיע לו תשלום כלשהו מהנתבע, אין זה אומר שהנתבע אכן ישלם לתובע, במיוחד אם הנתבע מסתייע בשירותיו של עורך דין תביעות אשר ידע להפריך את טענות התובע באמצעות כלים משפטיים שונים.

במקרים מסויימים על הנתבע לשלם לתובע סכומים משמעותיים מכוח חוזה או התחייבות אחרת. ניהול נכון של ההליך המשפטי יכול להוביל למצב שבו גם אם התביעה לא תדחה לחלוטין, יהיה על הנתבע לשלם לתובע רק אחוז קטן וזניח ביחס לסכום שהיה עליו לשלם לתובע בפועל. כאשר מדובר בתביעות בסך מיליוני שקלים אשר עשויות להסתיים בתשלום בפועל בגובה עשרות אלפי שקלים, הרי שזהו עשוי להיות ניצחון מזהיר עבור הנתבע.

בעת ניהול הגנה, עורך דין תביעות מנוסה ידע להתמודד עם טענות וראיות התובע, ולשכנע את בית המשפט מדוע יש לדחות את הטענות או לפסול את הראיות, ובכך יוביל לדחיית התביעה. כדי להגיע לתוצאה זו עורך דין תביעות עשוי להשתמש בעדים מטעם הנתבע, עדים מומחים (לדוגמה אנשי מקצוע בתחום הרלוונטי), ראיות מתאימות, וכו'.

טקטיקה נוספת בה עורך דין תביעות עשוי לנקוט היא עיכוב ההליך. ניתן לנסות להשיג תוצאה זו על ידי הגשת בקשות שונות שכל מטרתן היא לנסות לדחות את ההליך למועד בלתי ידוע. טקטיקה זו נפוצה כאשר התביעה עוסקת בסוגיה אשר רגישה מבחינת הזמן לפתרונה ועיכוב ההליך עשוי להוביל לכך שבעת פסק הדין התוצאה אליה יגיע בית המשפט כבר לא תהיה רלוונטית. יתרון נוסף בטקטיקה זו הוא שהיא עשויה לאלץ או לשכנע את התובע להתפשר בתנאים שנוחים לנתבע.

עורך דין אדי בליטשטיין - עורך דין תביעות מנוסה

עורך דין אדי בליטשטיין עוסק בייצוג תובעים ונתבעים מזה שנים רבות. בתחילת דרכו עורך דין אדי בליטשטיין היה אחד מהיועצים המשפטיים של חברת פלאפון (אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל) והיה אחראי על טיפול בהגנתה מפני בקשות לאישור תביעות ייצוגיות.

השנים שבהן עורך דין אדי בליטשטיין הגן על חברת פלאפון הקנו לו הן ניסיון משפטי והן ניסיון עסקי רב ערך, אשר מסייעים לו גם כיום בפיתרון תביעות וסכסוכים אזרחיים – מסחריים מורכבים במיוחד.

לאורך השנים הוגשו על ידי עורך דין אדי בליטשטיין תביעות ייצוגיות, ותביעות אזרחיות וכספיות אחרות לכל הערכאות המשפטיות, והגענו בשעת הצורך גם לבית המשפט העליון.

ניסיונו המשפטי הרב של עורך דין אדי בליטשטיין מאפשר לו ליצור עבור כל לקוח טקטיקה משפטית ייחודית אשר תאפשר הגשת תביעה שתסתיים בתוצאה הרצויה עבור הלקוח, ותוביל לפיצוי הכספי המקסימלי האפשרי.

בניגוד למשרדים אחרים, עורך דין אדי בליטשטיין הוא זה שמטפל באופן אישי בכל תביעה המנוהלת במשרד, ולקוחות המשרד אינם מטופלים על ידי מתמחים או עורכי דין זוטרים בעל ידע משפטי מוגבל, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שרק עורך דין תביעות מנוסה מטפל בתיק החשוב שלכם.

אם הוגשה נגדכם תביעה ותגיעו לפגישה עם עורך דין אדי בליטשטיין אתם לרוב תופתעו לגלות הצעות יצירתיות וייחודיות לניהול הגנה במטרה לדחות את התביעה או להקטין את הנזק למינימום האפשרי.

עורך דין אדי בליטשטיין פועל בשקיפות מלאה עם לקוחותיו, מקפיד על דיסקרטיות ושמירת סודיות גם עם פונים אשר מגיעים לפגישת ייעוץ בלבד, זמין עבור לקוחותיו גם בשעות חריגות, ועושה כל שניתן על מנת להגיע לתוצאה הרצויה עבור לקוחותיו בזמן הקצר ביותר, תוך השקעת משאבים כספיים נמוכים ככל הניתן מצידם.

עורך דין תביעות - עורך דין תביעות כספיות
עורך דין תביעות אדי בליטשטיין

גולשים דירגו את המאמר:

5 / 5. 189

No votes so far! Be the first to rate this post.

לפני שאתם עוזבים...

רוצים לדעת כיצד לנסח נכון כתב תביעה? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעביר אתכם למדריך מקיף ללא תשלום

אנחנו לא שולחים פרסומות וניתן לבצע הסרה בכל שלב